Gry i zabawki
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(176)
Forma i typ
Książki
(51742)
Proza
(13146)
E-booki
(7179)
Poezja
(5270)
Audiobooki
(4278)
Gry i zabawki
(176)
Komiksy i książki obrazkowe
(2311)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1771)
Muzyka
(1375)
Publikacje popularnonaukowe
(810)
Poradniki i przewodniki
(773)
Publikacje naukowe
(749)
Publikacje dydaktyczne
(479)
Filmy i seriale
(358)
Publikacje fachowe
(350)
Dramat (rodzaj)
(345)
Czasopisma
(221)
Publikacje religijne
(49)
Albumy i książki artystyczne
(47)
Publikacje informacyjne
(35)
Urządzenia
(34)
Gry komputerowe
(28)
Książka
(24)
Artykuły
(16)
Druki ulotne
(10)
Mapy
(10)
Ksiązki
(9)
Rysunki
(7)
Programy radiowe i telewizyjne
(6)
Audiobook
(5)
Ebooki
(5)
Komiksy i powieści graficzne
(5)
Fotografie
(4)
Ksiażki
(4)
komiksy i książki obrazkowe
(4)
Czasopismo
(3)
Komiksy
(3)
Literatura faktu
(3)
Literatura faktu, eseje publicystyka
(3)
Programy komputerowe
(3)
Rejestracje audio i wideo
(3)
Książki
(2)
Proza
(2)
Filmy
(2)
IBUK Libra
(2)
Legimi
(2)
Nuty
(2)
Obiekty trójwymiarowe
(2)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(2)
Aubiobooki
(1)
Audiooboki
(1)
Dramat
(1)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Ksiazki
(1)
Książki Proza
(1)
Książki.Audiobooki
(1)
KsiążkiKomiksy i powieści graficzne
(1)
Literatura Faktu, eseje, publicystyka
(1)
Literatura fakt, eseje, publicystyka
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystka
(1)
Literatura faktu,eseje, publicystyka
(1)
Literatura popularnonaukowa
(1)
Publikacje dla niewidomych
(1)
Publikacje promocyjne
(1)
Wolumin nc
(1)
Dostępność
dostępne
(101)
wypożyczone
(71)
nieokreślona
(3)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dzieci
(21)
Mediateka
(153)
Wypożyczalnia naukowa
(1)
Autor
Schoett Marianna
(7)
Blanchot Denis
(4)
Kozłowska Katarzyna
(4)
Benvenuto Johan
(3)
Knizia Reiner
(3)
Knizia Reiner (1957- )
(3)
Nowak-Kreyer Maciej (1976- )
(3)
Roubira Jean-Louis
(3)
Benedetti Toussaint
(2)
Bourgion Nicolas
(2)
Cardouat Marie
(2)
Cotterau Jacques
(2)
Cottereau Jacques
(2)
Dudek Katarzyna
(2)
Król Magdalena (literatura dla dzieci)
(2)
Lopez Sébastien
(2)
Minor Marcin
(2)
Moon Alan R
(2)
Polouchine Igor
(2)
Pundzis Aleksander
(2)
Rejchtman Grzegorz
(2)
Simpson Matt
(2)
Skowron Martyna
(2)
Socha Piotr (1966- )
(2)
Szoblik Dorota
(2)
Szpil Martyna
(2)
Tolkien J. R. R. (1892-1973)
(2)
Żabicka Monika
(2)
Akelaitis Gediminas
(1)
Andersen Martin Nedergaard
(1)
Andreani Jean-Francois
(1)
Andreani Jean-François
(1)
André Marc
(1)
Antoniak Marek
(1)
Asselborn Jörg
(1)
Barbaud Jean (1955- )
(1)
Bauza Antione
(1)
Bauza Antoine
(1)
Becker Kirsten
(1)
Bonnessée Régis (1979- )
(1)
Briano Emanuele
(1)
Bryła Paweł
(1)
Budek Andrzej (1959- )
(1)
Bukowski Adam
(1)
Burkowska Zofia
(1)
Błachnicki Grzegorz
(1)
Carpentier Margaux
(1)
Cathala Bruno
(1)
Chapeau Thierry
(1)
Chatterton Chris
(1)
Chiacchiera Martino
(1)
Choux Nathalie (1967- )
(1)
Chvátil Vlaada
(1)
Chvátil Vlaada (1971- )
(1)
Coimbra Miguel
(1)
Conzadori Remo
(1)
Czuba Sławomir
(1)
Daujean Cyrille
(1)
Deacove Jim
(1)
Delmé Tom (autor gier)
(1)
Delval Julien
(1)
Dion Franck
(1)
Eaton Scot
(1)
Falkowska Ewa
(1)
Feliks Janusz
(1)
Fleury Jérèmie (ilustrator)
(1)
Fornal Przemysław
(1)
Fort Marie (1985- )
(1)
Fort Wilfried
(1)
Fort Wilfried (1982- )
(1)
Friese Friedemann
(1)
Galińska Barbara
(1)
Galonnier Romaric
(1)
Gamewright
(1)
Gaudasińska Elżbieta
(1)
Gautier Camille
(1)
Gerchambeau Max
(1)
Gille-Naves Guilaime
(1)
Gille-Naves Guillaume
(1)
Grzyb Katarzyna (tłumaczka)
(1)
Gwis Joanna
(1)
Hajeka Nathan
(1)
Henn Dirk
(1)
Howe John (1957- )
(1)
Jakubik Hartwig
(1)
Kakei Ayumi
(1)
Kalicki Klemens
(1)
Kania Magdalena
(1)
Karlik Barbara
(1)
Kałuża Adam (1971- )
(1)
Kiesling Michael (1957- )
(1)
Kijak Karolina
(1)
Kirps Dennis
(1)
Kordowski Bartłomiej
(1)
Kortas Paulina
(1)
Korzeniewski Przemysław
(1)
Kotry Matúš
(1)
Kozłowska Katarzyna (1984- )
(1)
Kramer Wolfgang (1942- )
(1)
Kruchten Christian
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(107)
2010 - 2019
(55)
2000 - 2009
(11)
1990 - 1999
(2)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(93)
2022 -
(1)
Kraj wydania
Polska
(175)
Finlandia
(1)
Francja
(1)
Język
polski
(176)
Odbiorca
Dzieci
(107)
Młodzież
(57)
Dorośli
(45)
6-8 lat
(44)
9-13 lat
(38)
0-5 lat
(30)
14-17 lat
(17)
8+
(2)
18+
(1)
4-5 lat
(1)
6+
(1)
Klasa 0.
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(14)
Literatura angielska
(4)
Literatura francuska
(3)
Literatura amerykańska
(2)
Literatura szwedzka
(1)
Literatura węgierska
(1)
Temat
Gry planszowe
(14)
Zabawki
(10)
Gry i zabawy umysłowe
(8)
Gry i zabawy
(4)
Zwierzęta
(4)
Dinozaury
(3)
Nauka czytania
(3)
Psy
(3)
Trening umysłu
(3)
Zabawa
(3)
Budownictwo
(2)
Czarodzieje
(2)
Ekosystem
(2)
Gry Karciane
(2)
Gry edukacyjne
(2)
Gry w karty
(2)
Krainy i światy fikcyjne
(2)
Magia
(2)
Miasta
(2)
Pomaganie
(2)
Puzzle
(2)
Sen
(2)
Współzawodnictwo
(2)
Alicja w Krainie Czarów (postać fikcyjna)
(1)
Angry Birds (postacie fikcyjne)
(1)
Arystokracja
(1)
Barwy
(1)
Bogactwo
(1)
Chłopcy
(1)
Detektywi
(1)
Dzieci
(1)
Dziewczęta
(1)
Flagi
(1)
Folklor
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Jeż
(1)
Język polski
(1)
Klocki Lego
(1)
Korzystanie z nocnika
(1)
Kupcy
(1)
Las
(1)
Logopedia
(1)
Ludzie a zwierzęta
(1)
Mały Książę (postać fikcyjna)
(1)
Nauka opowiadania
(1)
Niedźwiedzie
(1)
Ogrody zoologiczne
(1)
Opieka nad zwierzętami
(1)
Owady
(1)
Owoce
(1)
PRL
(1)
Patchwork
(1)
Państwo
(1)
Pismo
(1)
Pisownia
(1)
Pociągi
(1)
Pory roku
(1)
Poszukiwanie skarbów
(1)
Rafa koralowa
(1)
Ramzes II (król Egiptu ; ok. 1303-1213 p.n.e.)
(1)
Renesans
(1)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(1)
Spisek
(1)
Stolice
(1)
Szachy
(1)
Terapia logopedyczna
(1)
Trening pamięci
(1)
Usługi kurierskie
(1)
Wiedza
(1)
Wyścigi samochodowe
(1)
Zagadki
(1)
Zwierzęta domowe
(1)
Łąki i pastwiska
(1)
Śledztwo
(1)
Śledztwo i dochodzenie
(1)
Żaby
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
do 801 p.n.e.
(1)
Temat: miejsce
Starożytny Egipt
(2)
Nil (rzeka)
(1)
Nowy Meksyk (Stany Zjednoczone ; stan)
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(91)
Gry i zabawy umysłowe
(68)
Gry i zabawy
(19)
Gry edukacyjne
(13)
Opowiadania i nowele
(10)
Publikacja bogato ilustrowana
(7)
Książka zabawka
(5)
Plansze do gry
(5)
Książki dla małych dzieci
(4)
Broszura
(3)
Gry i zabawki
(3)
Gry w karty
(3)
Gry i zabawy literackie
(2)
Gry przygodowe
(2)
Gry strategiczne
(2)
Gry w kości
(2)
Karty do gry
(2)
Publikacje dla dzieci
(2)
Gra karciana
(1)
Gra planszowa
(1)
Gry Logiczne
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Gry karciane
(1)
Komiks
(1)
Książka do kolorowania
(1)
Książka do wypełniania
(1)
Książka obrazkowa
(1)
Książka obrazkowa (picturebook)
(1)
Obrazek
(1)
Paw Patrol - Psi Patrol
(1)
Podręczniki
(1)
Trening umysłu
(1)
Układanki
(1)
Wiersze
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(94)
Biologia
(2)
Edukacja i pedagogika
(2)
176 wyników Filtruj
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Inspektor Tusz (gra planszowa) / Martin Nedergaard Andersen. - Warszawa: Wydawnictwo Egmont Polska, 2017. - 6 par specjalnych okularów, 1 żółty pisak, 1 klepsydra, 1 kostka, 200 dwustronnych kart z hasłami, 6 aktówek, 2 karty kodu, 60 żetonów mikrofilmów;
Na pudełku: Śmieszna, nietypowa fgra kalamburowa z gadżetem !
Wiek 8-108, liczba graczy 3-6.
Gra planszowa. "Inspektor Tusz” to wesoła gra imprezowa, w której gracze rysują i odgadują różne hasła. Jednak zdecydowanie różni się od innych gier tego typu dzięki specjalnym okularom. Niektórzy gracze (albo nawet wszyscy) zakładają czerwone okulary, przez które nie widać tuszu na kartce. Aby odgadnąć hasło, gracze muszą śledzić ruch pisaka. Przygotujcie się na dziwne, zaskakujące rysunki i mnóstwo śmiechu! Gra zawiera dwa zestawy kart o różnym poziome trudności. "Inspektor Tusz" to gra imprezowa ze specjalnymi okularami. Rozwija pomysły znane z popularnych kalamburów. Jest grą, w którą może grać każdy."
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Splendor (gra planszowa) / Marc André ; ilustracje Pascal Quidault ; tłumaczenie Monika Żabicka. - Gdańsk : Wydawnictwo Rebel, copyright 2021. - 1 gra (40 żetonów, 90 kart rozwoju, 10 płytek arystokratów) : plastik, karton kolorowy ; 22x28x7 cm. + instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 27 cm).
Liczba graczy : 2-4, wiek 10+.
Czas gry : 30 min.
Gra - "Splendor jest dynamiczną i niemal uzależniającą grą w zbieranie żetonów i kart, które tworzą zasoby gracza, umożliwiające mu dalszy rozwój. Gracze wcielają się w renesansowych kupców, którzy próbują nabyć kopalnie klejnotów, środki transportu, sklepy - wszystko to w celu zdobycia jak największego prestiżu. Gdy będziesz już dostatecznie bogaty, być może zaszczyci Cię swą wizytą przedstawiciel szlachty, co jeszcze podniesie Twój prestiż w oczach konkurencji."
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Buła pizza kot ser koza (gra planszowa) / tłumaczenie Marek Antoniak. - Gdańsk : Rebel, © 2020. - 1 gra (64 karty) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 13x9x4 cm + instrukcja (10 stron : ilustracje ; 10 cm).
Ilość graczy: 2-8 ; czas gry: 10 min.
GRA KARCIANA. Każdy z graczy otrzymuje talię złożoną z identycznej liczby kart, których nie wolno im podglądać! Pierwsza osoba wykłada odkrytą kartę na środek, mówiąc Buła. Gracz po jej lewej kładzie swoją odkrytą kartę na poprzednią, mówiąc Pizza. Wymienianie w kółko kolejnych słów z tytułu trwa dopóki karta, która właśnie została wyłożona, nie będzie pasowała do wypowiadanego przez gracza słowa (np. wyłoży Pizzę, mówiąc Pizza). W tym momencie wszyscy muszą jak najszybciej położyć swoje dłonie na środkowym stosie kart, a ostatni gracz, który to zrobi, bierze cały stos do siebie i dodaje do już posiadanych kart. Celem jest pozbycie się wszystkich swoich kart.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Mały Książę : stwórz mi planetę (gra planszowa) / autorzy Antoine Bauza i Bruno Cathala. - Gdańsk : Rebel, 2018. - 1 gra (80 kafelków, 5 znaczników) : karton, kolor ; w pudełku 22x16x6 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje kolorowe ; 21 cm).
Gra na motywach filmu.
Gra dla 2-5 graczy. Wiek 8+. Czas gry 25 min.
Gra planszowa. "Zaprzyjaźnij się z Małym Księciem i spotkaj wszystkich bohaterów tej słynnej powieści Antoine'a de Saint-Exupéry'ego! W tej grze każdy przyjaciel Małego Księcia buduje dla niego własną planetę, dom dla jego ukochanych zwierząt (lisa, owcy, słonia i węża) i postaci, które Mały Książę spotkał w czasie swojej podróży. Na koniec gry każda planeta będzie oceniana przez jej mieszkańców. Latarnik oceni ją wysoko, gdy będzie oświetlona dużą ilością latarni, Mały Książę najbardziej cenił ją będzie, jeśli znajdzie się na niej dużo pudełek i owieczek w różnych kolorach. Geograf przydzieli dodatkowe noty za każdy kafelek bez wulkanu, a Ogrodnik najszczęśliwszy będzie, gdy znajdzie się na niej przynajmniej jeden, ale najlepiej dwa baobaby, które będzie mógł pielęgnować."
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
7 cudów świata (gra planszowa) / Antoine Bauza ; ilustracje Miguel Coimbra ; tłumaczenie Barbara Karlik. - Gdańsk : Rebel, copyright 2021?. - 1 pudełko : 7 plansz, 148 kart, 48 żetonów, 78 monet, 3 arkusze z opisami, arkusz ze spisem kart i siatką powiązań, instrukcja. ; 30x30 cm.; 29x15x5 cm.
Zawartość pudełka : 1 plansza Cudu Świata, karty Liderów, pusta karta Lidera (Semiramida), karty Gildii, monety, żeton Kurtyzany, notes punktacji, instrukcja.
Gra przeznaczona dla 2-7 graczy, wiek 10+. Czas gry 40 min.
Do gry wymagana jest podstawowa wersja gry "7 cudów świata".
Na pudełku Repos Production 20.
Gra planszowa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Noc Magów (gra planszowa) / Kirsten Becker, Jens-Peter Schliemann ; ilustracje Rolf Vogt. - Uehlfeld (Germany) : Drei Magier Spiele, [2006]. - 1 pudełko (trójwymiarowa plansza, fluorescencyjny krąg światła, 4 drewniane Magi, 12 drewnianych kociołków z symbolami, 12 drewnianych drzew, ognisko, 36 małych i dużych krążków) : karton, kolor ; 8x29x29 cm + instrukacja.
Liczba graczy: 2-4.
"Pod osłoną nocy czterech magów spotyka się, aby sprawdzić, który z nich posiada największą magiczną moc. Na skalistym płaskowyżu, w cieniu wysokich drzew, ustawiają wokół płonącego ognia krąg z czerwonych kociołków. Wykorzystując swoje moce, magowie, jeden po drugim, próbują przesunąć jeden ze swych kociołków w kierunku ogniska. Muszą działać bardzo ostrożnie, gdyż wypchnięcie czegokolwiek poza teren magicznych zmagań sprawia, iż kolejny z rywali otrzymuje możliwość wypróbowania swych zdolności. Uwalniana magia powoduje, że potężny dysk z ogniskiem zaczyna się przemieszczać i powoli odsłania się ukryty pod nim krąg światła. To właśnie w nim magowie muszą umieścić swój kociołek. Ten, kto tego dokona, zostaje zwycięzcą magicznego turnieju. Przed rozpoczęciem rozgrywki należy naładować pod światłem wszystkie fluorescencyjne elementy. Gra Noc magów została doceniona i wyróżniona nagrodami w Niemczech, Japonii, Szwecji, Francji i Austrii."
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cortex 2 : wyzwania (gra planszowa) / Johan Bevenuto, Nicolas Bourgion ; ilustracje Sébastien Lopez. - Gdańsk : Rebel, [2017]. - 90 kart (74 karty testów, 6 kart wyzwań, 10 kart faktur z wytłoczeniami) 6 układanek z obrazkiem kolorowego mózgu (razem 24 części)
Na opakowaniu i instrukcji: Mądra Gra; 8 nowych wyzwań; dotyk
Gra dla 2-6 graczy. Czas gry 15 minut; wiek 8+
Gra - "Zabierz swój mózg na salę gimnastyczną i podejmij wyzwanie, jakim jest rozgrywka w Cortex! Ta szybka i wesoła gra pozwoli Ci wzmocnić pamięć, refleks i logiczne myślenie, jednocześnie dając masę frajdy! W Cortex 2 od 2 do 6 graczy będzie rywalizować ze sobą, szybko zgadując odpowiedzi na 8 rodzajów wyzwań, które rozwijają różne funkcje ludzkiego mózgu. Za prawidłowe odpowiedzi otrzymają części układanki, a pierwsza osoba, która zdobędzie wszystkie 4 części i ukończy swój obrazek mózgu, zostanie zwycięzcą! Cortex pozwoli Wam rozgrzać obie półkule mózgu i porządnie go wygimnastykować. To doskonała gra familijna, która sprawdzi się też na imprezach, spotkaniach, czy w podróży!"
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cortex 2 : wyzwania (gra planszowa) / Johan Bevenuto, Nicolas Bourgoin ; ilustracje Sébastien Lopez. - Gdańsk : Rebel ; Montpellier : Captain Macaque, coryright 2018. - 1 gra (90 kart zawiera 74 karty testów, 6 kart wyzwań, 10 kart faktur z wytłoczeniami), 6 układanek z obrazkiem mózgu, razem 24 części) : tektura, kolor ; w pudełku 5x14x14 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 15 cm).
Czas gry: 15 min.
Liczba graczy: 2-6.
Na pudełku: Mądra gra.
Na pudełku: Dzieci! 8 nowych wyzwań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. Gry planszowe
Gra planszowa
W koszyku
Zaginiony ląd (gra planszowa) / Autorzy : C. Chaboussit i Ch. Deschamps - Gdańsk : Rebel, [2022]. - 1 pudełko (64 żetony transportu/misji, 16 początkowych żetonów transportu misji, 16 pionków uczestników wyprawy, 8 pionków kierowników wyprawy,4 znaczniki sprawdzonych misji, 13 kafelków wskazówek, instrukcja) ; 24x24x6 cm
Gra dla 2-4 graczy. Czas gry 40 minut.
Zaginiony Ląd to wyścigowa gra planszowa, doskonała dla wszystkich fanów przygód i eksploracji. Podczas rozgrywki będziemy zarządzali pięcioosobowymi zespołami badawczymi, by jak najszybciej zebrać rozsiane po świecie wskazówki i odkryć miejsce, w którym znajduje się zaginiony ląd. Niektórzy z uczestników naszej wyprawy będą pozyskiwali różne środki transportu i szczegóły dotyczące misji, inni będą podróżowali po świecie, wypełniając zadania, podczas gdy kierownicy wyprawy zajmą się analizą zdobytych wskazówek. Kto pierwszy, ten lepszy!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Dobble : [kids] (gra planszowa) / [opracowanie Denis Blanchot, Jacques Cottereau]. - Gdańsk : Rebel, [2020?]. - 1 gra (30 kart po 6 symboli) : metal, kolor ; w pudełku 10x5 cm + instrukcja (16 stron : ilustracje ; 10 cm).
Liczba graczy: 2-5. Czas rozgrywki: 10 minut.
Gra planszowa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dobble : classic (gra planszowa). - Gdańsk : Rebel, 2020?. - 1 gra (55 kart, po 8 symboli na karcie) : karton, ilustracje, wielokolorowy ; w metalowym pudełku 10x5 cm instrukcja (14 stron. : ilustracje ; 8,5 cm).
Gra planszowa - "Dobble to ponad 50 symboli, 55 kart, po 8 symboli na karcie i zawsze tylko jeden wspólny symbol między dwiema kartami! 5 gier w 1. Szybkość, spostrzegawczość, refleks - jedna minigra za drugą w atmosferze szalonej zabawy!"
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Spot It! Game)
Gra dla 2-8 osób. Wiek graczy 6+. Czas rozgrywki 15 min.
Szukaj par wśród superbohaterów i ich atrybutów! Zabierz Hulka, Lokiego i Ant-Mana gdzie tylko zechcesz i baw się, szukając par w popularnej grze towarzyskiej! Spójrz na pierwszą kartę, którą trzymasz w ręku oraz na tę, która leży na środku stołu. Znajdź na nich wspólny obrazek, nazwij go i szybko pozbądź się swojej karty. Teraz następna! Tylko nie zwątp, dwie karty zawsze łączą się dokładnie jednym symbolem! W Dobble Marvel Emoji można grać na wiele sposobów, a 5 z nich jest opisanych w instrukcji jako mini-gry. Aby utrudnić zabawę symbole na kartach bywają odwrócone i miewają różne rozmiary. Same karty są okrągłe i kolorowe, a każda z nich ma unikalny zestaw grafik związanych ze światem superbohaterów Marvela.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dobble : Spot it! (gra planszowa). - Gdańsk : Rebel, 2020?. - 1 pudełko metalowe, okragłe (55 kart, po 8 symboli na karcie, instrukcja) ; 10x5 cm
Gra planszowa - "Dobble to ponad 50 symboli, 55 kart, po 8 symboli na karcie i zawsze tylko jeden wspólny symbol między dwiema kartami! 5 gier w 1. Szybkość, spostrzegawczość, refleks - jedna minigra za drugą w atmosferze szalonej zabawy!"
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
80 day [gra planszowa] / autor Emanuele Briano, zainspirowany książką Juliusza Verne - Wiedeń : Piatnik, 2023. - 1 gra (30 kart przygód w językach polskim i węgierskim, 90 monet, 8 kart przygód "Londyn", 10 kart Asystentów, 9 kart gazet, 3 karty przyjazdu, 44 przedmioty, 16 żetonów tras, 6 płytek pasowania, 4 dwustronne planszetki z walizkami, 1 kostka czarnego rynku, 1 znacznik pierwszego gracza, 4 figurki graczy, 1 dwustronna plansza ) : karton ; w pudełku 30x30x8 cm. +instrukcja
Forma i typ
Przynależność kulturowa
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Ilość graczy: 2-4 ; czas gry 50 min.
Pełna przygód podróż dookoła świata
"Podobnie jak w oryginalnej powieści, brytyjska stolica Londyn jest punktem początkowym i końcowym ekscytującej podróży w „80 Days”. Śladami angielskiego dżentelmena Phileasa Fogga możesz w zabawny sposób podróżować z miasta do miasta statkiem, pociągiem lub balonem. Niestety koszty podróży stale rosną, dlatego darmowe przejazdy są bardzo poszukiwane w celu zaoszczędzenia cennych monet. Burzliwa pogoda, zepsute tory, słaba widoczność czy kontrole celne nieustannie stawiają nowe wyzwania przed rundą dookoła świata. Pomocny bagaż można kupić w butiku lub na bazarze - lub na czarnym rynku. Oczywiście jeśli masz wystarczająco dużo pieniędzy, ponieważ – podobnie jak koszty podróży – ceny stale rosną we wszystkich obszarach rynku. Równie ważne jest dobre spakowanie się i oszczędność miejsca, ponieważ każda walizka na spersonalizowanych tablicach z postaciami ma tylko określoną pojemność."
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Quixo (gra planszowa) / Thierry Chapeau. - Konin : Gigamic, [1994]. - 1 pudełko (1 okrągła podstawa, 25 drewnianych kostek) : karton, kolor ; 6x28x28 cm + instrukacja.
Pełna zawartość gry na pudełku i w instrukcji: 1 drewniana plansza, 30 drewnianych kul w 2 kolorach + instrukcja.
Czas gry: 5-20min.
Liczba graczy: 2-4
Celem gry jest ustawienie 5 swoich kostek w linii poziomej, pionowej lub ukośnej - w końcu to "kółko i krzyżyk"! Przed grą należy jednak właściwie przygotować "planszę gry". W tym celu na środku stołu umieszczamy drewnianą planszę, a w jej zagłębieniu 25 kostek w pięciu rzędach. Każda kostka ma wymalowane kółko i krzyżyk. Przed grą jednak wszystkie kostki są obracane gładką (pustą) ścianką do góry. Rozpoczynającego wyłania się drogą umowy lub losowania. W czasie rozgrywki gracze na przemian wybierają jedną z brzegowych kostek i obracając ją swoim znakiem (kółko lub krzyżyk) ku górze umieszczają ją ponownie na planszy przesuwając dowolnie wybrany rządek kostek tak, aby uzupełnić miejsce wyjętej przed chwilą kostki. Kostka nie może zostać odłożona na miejsce, z którego została wzięta! Nigdy też nie można zagrywać kostek przeciwnika. Można brać tylko neutralne lub własne. Aby zwyciężyć nie wystarczy ułożyć rzędu składającego się z 5 własnych kostek - trzeba jeszcze poinformować o tym przeciwnika! Zabawne?... wcale nie! Wiele razy zdarza się, przy mało rozważnym przemieszczaniu kostek, że powstają wygrane sytuacje, które... przegapiliśmy! Dodatkowo w Quixo można grać dwuosobowymi drużynami. No, ale wtedy gra robi się naprawdę ZAKRĘCONA!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Co lata, jeździ i pływa [gra planszowa] / opracowanie graficzne: Iwona Murawska ; ilustracje: Chris Chatterton. - Gdynia : Trefl, [2023] - 1 gra (4 planszetki miejsc, 8 dużych żetonów, przewodnik dla rodziców) : karton ; w pudełku 20x20x5cm.
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Pierwsza gra edukacyjna. Duże elementy, gruba tektura.
""Co lata, jeździ i pływa" to edukacyjna loteryjka, dzięki której maluch poznaje różne pojazdy i uczy się podporządkowywać je do miejsc, w których możemy je spotkać. Podczas wesołej zabawy dziecko dopasowuje kartoniki z pojazdami do odpowiedniego obrazka."
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Warzywa / [zilustrowała Natalie Choux ; tłumaczenie: Katarzyna Grzyb]. - Warszawa : HarperKids, copyright 2023. - [12] stron : ilustracje ; 17 cm.
(Akademia Mądrego Dziecka. Pierwsze słowa)
(Radosne odkrywanie świata)
Opis według okładki.
"Książeczka "Warzywa" to kolejna już pozycja w dobrze znanej serii Pierwsze słowa Akademii Mądrego Dziecka. Tym razem mały czytelnik poznaje różne warzywa oraz ich kolory. Dowiaduje się, że pomidory są czerwone i rosną na krzakach, a różowe buraczki – w ziemi. W książeczce znajdzie też inne warzywa, takie jak: por, cebula, brokuł, dynia, sałata, cykoria. Pierwsze słowa to seria książeczek dla dzieci i rodziców do wspólnego oglądania i czytania. Ruchome elementy doskonale wspierają rozwój maluchów i rozwijają ich sprawność manualną. Piękne kolorowe ilustracje sprawiają, że dzieci z przyjemnością odkrywają świat wokół siebie i chętnie uczą się nowych słów".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Dla Najmłodszych (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tajniacy (gra planszowa) / Vlaada Chvátil. - Gdańsk : Rebel, [2020?]. - 1 gra (16 kart agentów w dwóch kolorach, karta podwójnego agenta, 7 karty niewinnych obserwatorów, karta zabójcy, 40 kart kluczy, podstawka, 200 kart z 400 obrazkami) : karton, plastik, tektura, kolor ; 24x16x6 cm + 1 instrukcja (11, [1] strona : ilustracje ; 21 cm).
Liczba graczy: 2-8, wiek 10+.
Czas gry: 15 min.
Cóż to za dziwaczne symbole na mapie? To zakodowane oznaczenia miejsc, w których tajniacy muszą nawiązać kontakt z agentami swojej organizacji! Dwóch szefów przeciwnych drużyn zna tożsamość osób przebywających w danej lokalizacji. Szefowie przekazują swoim tajniakom zakodowane wiadomości dotyczące miejsc tajnych spotkań. Tajniacy muszą wykazać się inteligencją. Błąd w odczytaniu wiadomości może prowadzić do niezbyt przyjemnego spotkania z agentem z przeciwnej drużyny albo - co gorsza - z zabójcą! Obydwie drużyny próbują skontaktować się z wszystkimi swoimi agentami, ale tylko jedna z nich może zwyciężyć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tajniacy: Disney (gra planszowa) / Vlaada Chvátil i Scot Eaton ; [il. Tomáš Kučerovský ; tłumaczenie Martyna Skowron]. - [Kladno] : Czech Games Edition ; Gdańsk : Rebel, cop. 2017. - 1 gra (200 kart skarbów (200 słów, 200 obrazków), 60 kart kluczy: 20prostych i 20 zaawansowanych, 25 kart przykrywek: 8 niebieskich, 8 czerwonych,7 neutralnych, 1 dwukolorowa i 1 końca gry, podstawka) ; 1 pudełko 23x16x6 cm. ; instrukcja gry
Cechy gry: liczba graczy: 2-8 wiek: 8+ czas gry: 15 minut
Na pudełku: Ściśle tajna gra kooperacyjna.
Gra dedukcyjna w wersji dla najmłodszych! Bestsellerowa gra imprezowa teraz również w wersji dla najmłodszych! Tajniacy Disney to zupełnie nowa odsłona popularnej karcianki bazującej na skojarzeniach, w której dwie drużyny rywalizują o to, która jako pierwsza odgadnie przypisany do niej zestaw haseł. Wyzwanie polega na tym, że wspomniane słowa ukryte są na planszy pod postacią obrazków lub wieloznacznych wyrazów. Tylko kapitanowie wiedzą, które z nich przypisane są do poszczególnych drużyn. Ich zadaniem jest przygotowywanie zwięzłych podpowiedzi, które mają naprowadzić grupę na odpowiednie karty.
Co wyróżnia wersję Disney? Podobnie jak w standardowych Tajniakach, karty z hasłami są dwustronne, jednak tym razem z jednej strony zawierają obrazki (kadry z bajek Disneya), a z drugiej słowa i nazwy ściśle związane z poszczególnymi filmami. Ta wersja Tajniaków zawiera w pudełku zestaw kluczy pozwalających na grę na dwóch poziomach trudności poprzez wykładanie haseł w kwadracie 4x4 lub 5x5.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wyprawa do babci [gra planszowa] / Jim Deacove ; ilustracje Zofia Burkowska. - Warszawa : Egmont, ©2021. - 1 gra (2 dwustronne plansze, 1 pionek, 12 kafelków, 24 naklejki na kafelki, 1 kostka) : tektura, plastik, kolor ; w pudełku 3x26x26 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 19 cm).
Czas gry: 20 min.
Liczba graczy: 1-6.
Czas spakować plecaki i zacząć wycieczkę! Ale zwykły spacer zamieni się w niesamowitą przygodę, gdy drogę zagrodzi wartki strumień lub gęsty las, a nad głowami rozszaleje się burza.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Mediateka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej